tisdag 1 januari 2013

Tjugohundratretton

Det har varit lite bloggtorka här ett tag nu. Jag ser dock på statistiken att det är några tappra själar som kikat in här ändå. Sorry om jag gjort er besvikna.

Hur som helst. Ett nytt år har kommit. Jag tror att det här kommer bli ett bra år. Ett riktigt bra år. Jag har många planer för det här året och ja, det känns bra! Det nya året firades in med min älskade A, syster A och hennes J i svärmors stuga i Sillviken. Småpojkarna var också med såklart. Det var ett ganska lugnt firande, trots att grabbarna somnade där på soffan ett tag. Mysigt hade vi iallafall! Och maten var det godaste på länge. Vi skålade i champagne och raketer och UFO-ballonger skickades upp i skyn. Ett perfekt avslut på det gamla året och start på det nya!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar